Na małych biletach zapisano piętro i "numer domu" dla każdego okna oraz kolor firanki. Zadanie na miarę grupy starszaków, dla jednych łatwe, dla innych wymagające chwili zastanowienia. Zajęcie zakończyło się stworzeniem czteropiętrowego bloku oczywiście wg ustalonego kodu: na I piętrze: dwa półokrągłe okna, na III- trzy prostokątne okna, na IV, aż osiem małych, kwadratowych okienek, a na II piętrze jedno okienko o dowolnym kształcie. Wykończenie bloku, to było kwestią dobrania odpowiednich kolorów firanek i fasady.
środa, 7 marca 2018
Wieżowiec - kodowanie na macie
Tym razem przedszkolaki zmierzyły się z nowym zadaniem, jakim było odnalezienie na macie właściwego miejsca dla okienka wg określonego kodu.
Na małych biletach zapisano piętro i "numer domu" dla każdego okna oraz kolor firanki. Zadanie na miarę grupy starszaków, dla jednych łatwe, dla innych wymagające chwili zastanowienia. Zajęcie zakończyło się stworzeniem czteropiętrowego bloku oczywiście wg ustalonego kodu: na I piętrze: dwa półokrągłe okna, na III- trzy prostokątne okna, na IV, aż osiem małych, kwadratowych okienek, a na II piętrze jedno okienko o dowolnym kształcie. Wykończenie bloku, to było kwestią dobrania odpowiednich kolorów firanek i fasady.
Na małych biletach zapisano piętro i "numer domu" dla każdego okna oraz kolor firanki. Zadanie na miarę grupy starszaków, dla jednych łatwe, dla innych wymagające chwili zastanowienia. Zajęcie zakończyło się stworzeniem czteropiętrowego bloku oczywiście wg ustalonego kodu: na I piętrze: dwa półokrągłe okna, na III- trzy prostokątne okna, na IV, aż osiem małych, kwadratowych okienek, a na II piętrze jedno okienko o dowolnym kształcie. Wykończenie bloku, to było kwestią dobrania odpowiednich kolorów firanek i fasady.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz