czwartek, 2 grudnia 2021

SKRZATY

 

Kochane dzieci! 
Już wyruszyłem do Was z dalekiej Laponii. Ale muszę się zatrzymać, by nakarmić renifery. Poza tym, moje sanie wymagają drobnego remontu, czekajcie na mnie cierpliwie. Zjawię się wkrótce. 
Tymczasem wykonajcie wszystkie zadania, jakie dla Was przygotowałem. Gdy wykonacie wszystkie zadania, zaproście mnie do siebie wierszykiem. Wtedy przybędę. Bawcie się dobrze! Święty Mikołaj


Znajdźcie pierw odpowiedzi na poszczególne pytania:

1. Gdzie Mikołaj kładzie swoje prezenty?
2. Czym przyjeżdża do nas Mikołaj?
3. W czym przynosi dzieciom prezenty?
4. Jakie zwierzęta ciągną pojazd św. Mikołaja?
5. Co mogą otrzymać od sw. Mikołaja niegrzeczne dzieci?
6. Skąd św. Mikołaj wie jakie dzieciom przynieść prezenty?

A teraz przyjrzyj się dokładnie obrazkowi i znajdź 10 różnic


Posłuchajcie też piosenki o Świętym Mikołaju https://www.youtube.com/watch?v=pj5dym7MqYo

I Wasz ulubiony zaszyfrowany obrazek :)

A teraz zadanie plastyczne. Wytnij koło, czapkę, dorysuj oczy a brodę i wąsy zrób z płatków kosmetycznych lub waty i stwórz takiego oto Pana Mikołaja :)

Do zobaczenia na Meecie o 12.30 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz