Dzień dobry Kochani w piątek,
to już ostatni dzień naszego domowego przedszkola.
Na rozruszanie się piosenka "Równowaga".
Poproście rodziców o przeczytanie wiersza H. Bechlerowej "Na podwórku".
Spróbujcie odpowiedzieć na pytania:
- Jak miał na imię chłopiec z wiersza?
- Jak nazywał się jego pies?
- Jakie jeszcze zwierzęta miał Władek?
- Co zrobiły zwierzęta?
- Co jadły zwierzęta?
Znajdź różnice – ćwiczenia percepcji wzrokowej. Przeglądnijcie się dokładnie obrazkom i wskażcie jak najwięcej elementów, którymi się one różnią.
A wiecie, że tak jak i my, zwierzęta mają swoje mamy? Obejrzyjcie filmik, jak piesek szukał swojej mamy.
Mamy i ich dzieci:
krowa i cielątko,
koza i koźlątko,
owca i jagniątko,
świnka i prosiątko,
kurka i kurczątko,
gąska i gąsiątko,
kaczka i kaczątko.
Na koniec pomóż dzieciom znaleźć ich rodziców. Jeśli macie możliwość, to możecie obrazek zgodnie z podanymi kolorami.
Do zobaczenia o 11.30. Przygotujcie butelkę plastikową (0,5 lub 1 l wystarczy), kolorowy papier, nożyczki, klej lub taśma, mazak (żeby narysować oczy) i pomoc rodzica również się przyda. Wykonamy ptaka cudaka ;-).
Pani Monia
źródło: youtube, blizejprzedszkola.pl, podrecznikarnia.pl, skapligtenkelt.se
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz