piątek, 26 czerwca 2020

Misie w domowym przedszkolu - Pożegnania nadszedł czas

    Witam wszystkie Misie. Piękny dzień wita nas i zaprasza do różnych aktywności. Pomysłów z pewnością macie wiele, pamiętajcie tylko o bezpieczeństwie, a dzisiaj... 
Pożegnania nadszedł czas
     Wkrótce rozpoczynacie wakacje, czas na który zawsze bardzo czekacie. Nie możemy się przed wakacyjnymi podróżami spotkać, jednak chciałam Wam i Waszym Rodzicom podziękować za wspólnie spędzony czas i życzyć Wam samych cudownych chwil podczas szkolnej przygody. A to ode mnie dla Was kliknij TUTAJ
Obejrzyjcie jeszcze ten filmik "Zakończenie przedszkola", nie ja go tworzyłam i jest dedykowany dla dzieci z innego przedszkola, ale bardzo mi się spodobał. Mam nadzieję, że i Wam i Waszym Rodzicom przypadnie do gustu kliknij TUTAJ

Jeszcze raz Misiaczki, bardzo Wam dziękuję za wspólnie spędzony czas
życzę zdrówka, powodzenia w szkole i mocno, mocno Was ściskam.
Trzymam za Was kciuki


Pozdrawia Pani Usia i Pani Kornelka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz