piątek, 12 czerwca 2020

Słoneczny uśmiech - Biedronki


Dziś chciałabym, abyś obejrzał/a kilka filmików o tym jak bezpiecznie spędzać wakacyjne podróże.

filmik

film 

Teraz postaraj się dokończyć zagadki:

Wiem, że pan ratownik mnie nie zauważy,
dlatego nie kąpie się na niestrzeżonej.... (plaży)

Kiedy płoną lasy, to giną zwierzęta,
dlatego dbam o to i o tym pamiętam,
by w lesie wszystkim żyło się dogodnie.
Z tego powodu nie bawię się.... (ogniem)

Jeśli się zagubię w obcym dla mnie mieście,
wiem co mam zrobić, wiem nareszcie!
Mogę zaufać pewnemu człowiekowi,
czyli panu.... (policjantowi)

Gdy nie ma rodziców w domu,
to choć bardzo przykro mi,
nie otwieram obcym ludziom
do naszego domu.... (drzwi)

Ze względu na żmiję zawsze w lesie noszę
moje ukochane, gumowe.... (kalosze)

Grzybobranie to grzybów zbieranie,
a nie ich jedzenie czy też smakowanie.
Dlatego po powrocie z lasu
sięgam do grzybów pełnego...... (atlasu)

Nie podchodzę do dzikich zwierząt,
bo choć są piękne i bajeczne,
bywają także dla ludzi bardzo.....(niebezpieczne)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz